Podcast: Dansk ishockey har aldrig kommercielt stået et bedre sted. Ny lang tv-aftale og et succesrigt billetsamarbejde er nogle af hjørnestenene

ISHOCKEY Metal Ligaen har netop indgået en ny tv-aftale, der gælder hele seks år, og samtidig er har klubberne succes med det fælles billetkoncept Unlimited, hvor man for et fast lavt beløb hver måned kan se alle de ishockey kampe, man har lyst til.

Gæsten denne gang i Cross Checking er Thomas Bjuring, der som kommerciel chef i Danmarks Ishockey Forbund blandt andet arbejder med disse elementer, der skal øge sportens synlighed og kommercielle værdi.

Han har en baggrund som direktør i Aalborg Pirates, så kender altså både sporten og klubberne indefra.

I denne podcast kan du blive klogere på, hvorfor Thomas Bjuring mener, at dansk ishockey aldrig har stået på et bedre fundament rent kommercielt.

Bjuring fortæller også om det generelle samarbejde med klubberne og fortæller mere indgående om forholdet til Blue Fox.

Podcasten kan høres gratis på linket lige herunder.

Som direktør i Aalborg Pirates fejrede Thomas Bjuring blandt andet DM-guldet i 2018. Siden 2020 har han været kommerciel chef i Danmarks Ishockey Union. Foto: Henning Bagger/Ritzau Scanpix

Du kan også høre tidligere udgaver af serien:

Læs også
Ishockey Blue Fox

Podcast: Mads Christensen har spillet næsten 200 slutspilskampe og har vundet 11 mesterskaber

Læs også
Ishockey Blue Fox

Podcast: Blue Fox' stemme bobler af optimisme og grønne titelhåb - men marginaler er på spil

Læs også
Ishockey Blue Fox

Hør podcasten Cross Checking: Blue Fox-kaptajn overvejede at stoppe karrieren efter enorm VM-skuffelse

Læs også
Ishockey Blue Fox

Hør podcasten Cross-checking: Blue Fox-sportschef begyndte med data på 700 målmænd og fandt Mac Carruth

Indlæser debat